Monday, July 26, 2010

HAENGBOK...


Ahnnyeong...

Yeoreobun,ahnnyeonghaseyo....^^
Mesti tertanya-tanya kenapa aku happy semacam kn...?mestilah happy...segala yang berlaku sepanjang minggu ni membuatkan aku rasa senang hati...hahahaha....rasa macam nak ketawa sepanjang hari....hahahaha...

Nak tau tak....nak tau ke tak...?kalau nak tahu,angkat ketiak masing-masing...!!!

Malam semalam,aku tidor macam biasa...pergi toilet,ambik wudhuk bagi mengelakkan setan-setan menari-nari di sebelah ketika tidur...baca doa sebelum tidor...seperti yang ayah ajar..akhirnya,aku tertidur kekenyangan akibat makan durian dan nasi kerabu..tapi,ia tidak berakhir di situ...sedang aku asyik dibuai mimpi...tetiba jek seorang jejaka menegur diriku...siapakah si jejaka tersebut?jeng..jeng..jeng...!!!

His name is Aiden Lee @ Lee Donghae...!!!



Situasi dalam mimpi diperjelaskan seperti di bawah...tiada kaitan dengan yang hidup mahupun di alam mimpi kecuali yang empunya diri...segala tokok tambah telah dilakukan bagi menjadikannya lebih menarik...

Lokasi: tangga yang tak dapat dikenalpasti letaknya di mana...
Jam: dalam area malam coz macam gelap jek...

Kelly: oh~..oh~..oh~...(turun tangga sambil nyanyi lagu no other...)
Donghae: Excuse me..

Aku pun berhenti dengan pandangan yang keliru dan sedikit comel dari biasa...

Kelly: yes..may i help you..?
Donghae: ~~~
Kelly: ???

Then,he come toward me....

Kelly: yes...?(sambil kebingungan..)
Donghae: may i..?
Kelly: what..?

Suddenly, he grab my hand and...........^^..(tetiba jek lagu f(x) bergema di telinga)...do it do it chu~~~

Kelly: omo...(reaksiku yang terkejut sambil tercengan-cengang)...what are you doing..?micheossoyo?
Donghae: saranghae..^^

Akan tetapi,mimpi yang indah itu tidak berpanjangan...gegaran kejutan Yani untuk sembahyang Subuh telah mematikan segala mimpi-mimpi indah itu...huhuhu...

Tu perkara pertama yang membuatkan aku sebegini happy...perkara kedua ialah,tutorial yang sepatutnya dikendalikan oleh aku dan Yap telah selamat dijalankan tanpa mendapat sebarang gangguan makhluk-makhluk asing..hahahahaha

Perkara ketiga,kelas Teknologi Dalam Pengajaran telah membuatkan aku bertambah bengong sehinggakan jadi tak fokus...minggu ni aku kena buat @ mencipta seekor puppet...inilah puppet kami...



Segala-gala yang berlaku membuatkan aku happy...

Saranghae,
kelly

No comments:

Post a Comment